Нови изследвания показват, че храненето с редовни часове подобрява метаболизма
Нови изследвания, публикувани в научен журнал „Nature Metabolism“, показват, че храненето в определени часове на деня може да има значително влияние върху метаболизма и общото здраве. Изследователите от Университета в Лондон са изследвали 150 доброволци, които са следвали строг режим на хранене за 12 седмици.
Редовното хранене подобрява функцията на бъбреците
Резултатите показват, че хората, които са яли в еднакви часове, имат по-добро функциониране на бъбреците и по-ниски нива на токсини в кръвта. Специалистите от препоръчват да се избягват големи разстояния между обяд и вечеря, за да се поддържа стабилно ниво на глюкоза.
Въздействието на времето на хранене върху съня
Също така, изследването откри, че хората, които са яли по-рано в деня, са спали по-добре и са имали по-високо ниво на енергия. Това се дължи на по-доброто регулиране на хормоните, включени в процеса на сън и бодрост.
Как да приложим тези открития в ежедневието?
Специалистите препоръчват да се опитате да ядете в същото време всяка сутрин и вечер. Дори и малки промени в режима на хранене могат да имат дългосрочни положителни ефекти. Важно е да се избягват тежки хранителни превъзходства, особено в края на деня.
Допълнителна информация
За повече информация за тези изследвания и как да подобриш собствения си режим на хранене, посети globalnewsbg.com. Там ще намериш допълнителни статии и съвети за здравословен начин на живот.